jytte-fra-marketing
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /customers/8/8/6/emilcarlsen.dk/httpd.www/wp-content/plugins/premium-addons-pro/widgets/premium-unfold.php on line 1166 Notice: Trying to access array offset on value of type null in /customers/8/8/6/emilcarlsen.dk/httpd.www/wp-content/plugins/premium-addons-pro/widgets/premium-unfold.php on line 1176

Jytte fra Marketing - Morten Münster

Jytte fra Marketing er desværre gået fra idag af Morten Münster, er en inspirerende og velskrevet bog om adfærdsdesign, som med over 40.000 solgte eksemplarer blev en bestseller bog. 

Morten Münster er en af Danmarks førende eksperter indenfor adfærdsdesign, og er ligeledes stifter og direktør af selskabet The Nudging Company. Han har blandt andet været med til at implementere adfærdsdesign i store globale virksomheder såsom Novo Nordisk, Nordea, Adidas og Nato. 

I Jytte fra Marketing er desværre gået fra idag, lærer Morten Münster dig hemmeligheden bag adfærdsdesign og hvordan du kan benytte det i din hverdag! 

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /customers/8/8/6/emilcarlsen.dk/httpd.www/wp-content/plugins/premium-addons-pro/widgets/premium-unfold.php on line 1166 Notice: Trying to access array offset on value of type null in /customers/8/8/6/emilcarlsen.dk/httpd.www/wp-content/plugins/premium-addons-pro/widgets/premium-unfold.php on line 1176

Jytte fra Marketing - Forlagsbeskrivelse

Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.

I “Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag” omsætter Morten Münster de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, der leder efter alternativer til de gængse virkemidler. 

“Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag” giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, der vil hjælpe dig til at skabe forandringer i den virkelige verden.

Info om bogen

Forfatter

Morten Münster

Oplæser

Morten Rønnelund

Længde

07 timer 30 min

Hvordan hører jeg Jytte Fra Marketing gratis?

Hvis du ønsker at høre “Jytte fra Marketing” gratis, så er kan du herunder finde et link til Nextory. Alt du skal gøre er at klikke på linket “prøv gratis i 30 dage” og tilmelde dig en gratis prøveperiode hos Nextory. Udover at få adgang til “Jytte fra Marketing” gratis, vil du derudover også have fri adgang til +200.000 lydbøger, som du uden problemer kan lytte til i prøveperioden.

En prøveperiode er defineret ved, at abonnementet er gratis i en begrænset periode (i dette tilfælde 30 dage), hvorefter en almindelig abonnement pris vil blive trukket. Hvis du ikke ønsker at forsætte abonnementer efter de 30 dages prøveperiode, kan du uden problemer opsige abonnementet. Hvis ikke du opsiger abonnementet efter 30 dage begynder tjenesten at trække et månedlig abonnement efter prøveperiodens afslutning.

Vi håber du finder bogen ligeså spændende som os. Du kan finde linket til bogen lige her:

nextory logo

Kom igang ved at følge ovenstående link. Du sparer 99 kr. og kan høre lydbøger gratis i 30 dage

Indlægget indeholder reklame gennem affiliate links for Nextory & Saxo Premium

Jytte fra Marketing - Morten Münster

Jytte fra Marketing er desværre gået fra idag af Morten Münster, er en inspirerende og velskrevet bog om adfærdsdesign, som med over 40.000 solgte eksemplarer blev en bestseller bog. 

Morten Münster er en af Danmarks førende eksperter indenfor adfærdsdesign, og er ligeledes stifter og direktør af selskabet The Nudging Company. Han har blandt andet været med til at implementere adfærdsdesign i store globale virksomheder såsom Novo Nordisk, Nordea, Adidas og Nato. 

I Jytte fra Marketing er desværre gået fra idag, lærer Morten Münster dig hemmeligheden bag adfærdsdesign og hvordan du kan benytte det i din hverdag! 

Forfatter

Morten Münster

Oplæser

Morten Rønnelund

Længde

07 timer 30 min

Jytte fra Marketing Forlagsbeskrivelse

Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.

I “Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag” omsætter Morten Münster de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, der leder efter alternativer til de gængse virkemidler. 

“Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag” giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, der vil hjælpe dig til at skabe forandringer i den virkelige verden.

Hvordan hører jeg Jytte fra Marketing gratis?

Hvis du ønsker at høre “Jytte fra Marketing” gratis, så er kan du herunder finde et link til Nextory. Alt du skal gøre er at klikke på linket “prøv gratis i 30 dage” og tilmelde dig en gratis prøveperiode hos Nextory. Udover at få adgang til “Jytte fra Marketing” gratis, vil du derudover også have fri adgang til +200.000 lydbøger, som du uden problemer kan lytte til i prøveperioden.

En prøveperiode er defineret ved, at abonnementet er gratis i en begrænset periode (i dette tilfælde 30 dage), hvorefter en almindelig abonnement pris vil blive trukket. Hvis du ikke ønsker at forsætte abonnementer efter de 30 dages prøveperiode, kan du uden problemer opsige abonnementet. Hvis ikke du opsiger abonnementet efter 30 dage begynder tjenesten at trække et månedlig abonnement efter prøveperiodens afslutning.

Vi håber du finder bogen ligeså spændende som os. Du kan finde linket til bogen lige her:

Lydbogstjenester vil gerne have at folk prøver deres tjeneste. En af metoderne de benytter for at lokke for til, er gratis prøveperioder. De tilbyder gratis prøveperioder i håb om at man bliver glad for produktet og forlænger sit abonnement.

Så mange du kan nå! En normal prøveperiode hos en lydbogstjeneste er 14-30 dage, så du kan nå at høre mange bøger.

Det varierer alt afhængig af lydbogstjeneste og abonnementet du vælger. Et normalt abonnement ligger på omkring 100 kr. pr. måned.